Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten van de bestelling wordt vervolgens binnen 5 dagen na ontvangst aan je terugbetaald.
Retourneren is altijd gratis.
Je hoeft geen contact met ons op te nemen om een bestelling te retourneren. Volg onderstaand stappenplan.
Let op: producten met personalisatie zijn uitgesloten van retour.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
1. Verpak je bestelling in de originele verpakking en voeg de meegestuurde pakbon toe.
2. Vraag een gratis DHL retourlabel aan. Gebruik de QR-code of print het label uit en plak het op de verpakking.
3. Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde DHL winkel.
4. Zodra wij de retour hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met het teruggestorte bedrag. Dit duurt maximaal 5 werkdagen na ontvangst retour.
Ik wil mijn bestelling ruilen
Verkeerde maat? Kan gebeuren. Bestel de nieuwe maat via onze webshop en je hebt hem snel in huis. Je kunt het andere product retourneren via onze retourprocedure, zie hierboven.
Ik heb een klacht over mijn bestelling
Heb je een kapot of verkeerd product ontvangen? Onze excuses. Neem dan contact met ons op en voeg een foto van het defect toe. We lossen het voor je op, maak je geen zorgen. Een kapot product hoef je nooit terug te sturen.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Soms is het mogelijk om je bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden. Neem daarvoor contact met ons op.
Je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten van de bestelling wordt vervolgens binnen 5 dagen na ontvangst aan je terugbetaald.
Retourneren is altijd gratis.
Je hoeft geen contact met ons op te nemen om een bestelling te retourneren. Volg onderstaand stappenplan.
Let op: producten met personalisatie zijn uitgesloten van retour.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
1. Verpak je bestelling in de originele verpakking en voeg de meegestuurde pakbon toe.
2. Vraag een gratis DHL retourlabel aan. Gebruik de QR-code of print het label uit en plak het op de verpakking.
3. Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde DHL winkel.
4. Zodra wij de retour hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met het teruggestorte bedrag. Dit duurt maximaal 5 werkdagen na ontvangst retour.
Ik wil mijn bestelling ruilen
Verkeerde maat? Kan gebeuren. Bestel de nieuwe maat via onze webshop en je hebt hem snel in huis. Je kunt het andere product retourneren via onze retourprocedure, zie hierboven.
Ik heb een klacht over mijn bestelling
Heb je een kapot of verkeerd product ontvangen? Onze excuses. Neem dan contact met ons op en voeg een foto van het defect toe. We lossen het voor je op, maak je geen zorgen. Een kapot product hoef je nooit terug te sturen.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Soms is het mogelijk om je bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden. Neem daarvoor contact met ons op.